maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 6 november 2010

melvin..

Har sprungit runt med en vippa ( en pinne med ett snöre på och längst ut på snöret sitter en råtta eller nåt, (leksak) )
Melvin har glatt sprungit efter och hoppat o fart, sen så lät jag den ligga på mitt skrivbord medans jag satt vi datorn. Då kom han upp och tog den och sprang iväg, sen så gick jag efter och tog tillbaka den och la den på skrivbordet igen, efter en stund så kom Melvin igen och hämtade den och sprang iväg med den i munnen, så jag gick efter igen och tog tillbaka den och nu när jag ska gå och sova så la jag den i min byrålåda men Melvin tror fortfarande att den ligger på skrivbordet så han går omkring där på och mjauar...:D

Nu ska jag fortsätta att blogga och att få Melvin att sluta leta efter vippan....

btw. glöm inte att rösta här på min fråga '' vad ska jag blogga mer om i bloggen'' här på sidan---->


// Lina

Inga kommentarer: