maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 19 november 2010

in my future!!

Jag vill/ska flytta till USA eller Australien när jag blir stor:D
Denhär lägenheten/villan vill jag flytta till:))

Den ligger i:  USA -Florida - Fort Lauderdale. Point of Americas II, #1707, USA  
vid Harbour Beach !!

älskar stränder utomlands i usa,australien och thaliand!! dom har så fint vatten, varmt och helt underbart! så ska jag leva i framtiden:D

klicka HÄR för att komma till den.


en bild över harbour beach <3333


// Lina


3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du varit i Thailand någongång?
;) <3

Lina sa...

hah, ne jag har ju inte det...:(
men har sett stränderna på bilder och det är underbart:)<3

vill till thailand nån gång:))

Anonym sa...

jag tycker att det är svårt att se på bilder som när jag var där första gången så såg det inte alls ut som det gör på bilderna stränderna det är helt annorlunda i verkligheten , Det är jätte fattigt och jag skulle inte villa bo där kan jag säga ;) <3