maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

tisdag 2 november 2010

kvällsbloggning igen!

Nu ligger jag i min säng igen och bloggar med Melvin som ligger och sover i fotänden.:)
Tittar lite på ullareds blogg och hemsida, du kan hitta hemsidan här:-->ullareds hemsida
och deras fyndsmarta blogg:--->ullareds bloggen

Vi åker klockan 06:00 imorgon härifrån och är då nere runt 11-halv 12 på dagen, eftersom det tar ca 5 timmar att åka ner.

Lovar att ta bilder när jag inte sover, särskilt när vi åker vid vätten..
Kommer ta med mig datorn ner så när ví är i husvagnen så kan jag blogga och då är det direkt live från ullared's camping!

Ni kommer bli bombaderade med bilder från ullared och kanske ett videoinlägg`= videoblogg :)



ni ser der rosa sträckt, det är där vi åker.= 5 timmar



godnatt

// Lina


Inga kommentarer: