maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

måndag 1 november 2010

kvällsbloggning:

Nu ligger jag här i min säng erbäddat med datorn i knät och bloggar. Melvin ligger brevid och sover.:)
Alla har gått och lagt sig.. eller jag mamma och pappa sitter och tittar på en film på pappas dator.
Jag läser andras bloggar, bilddagboken, tradera och ska nog kolla på tv3 play på '' svenska hollywood fruar'' kanske?

vet inte riktigt men nu ska jag säga godnatt bloggen då.'

// Lina och sovande Melvin ... Zzzzz...Zzzz...

btw på onsdag åker vi till ullared så jag kommer ha med mig datorn ner:)
Men jag är inte riktigt säker att jag kommer blogga i bilen eftersom min dator har ingen bra batteri tid utan laddare så den klarar sig bara i 20-30 min :( men i husbilen som vi hyrt på ullareds campingen så kommer jag blogga.. så kommer det komma jääääte mycket bilder och kanske en videoblogg från mig och julia:)

Men jag letar efter en bli-laddare till datorer.. eftersom det finns till mobiler,gps:er och nintendo:sar så borde det ju finns till dator tycker jag:)

HAR NÅN EN BIL-LADDARE TILL DATORER SÅ HÖR AV ER, ELLER VET NÅN VART DET FINNS SÅNA SÅ HÖR AV ER DÅ MED:D

SKULLE BLI JÄÄÄÄÄTTE TACKSAM DÅ:D


godnatt

Inga kommentarer: