maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

söndag 7 november 2010

frågor?

frågan ''vad ska jag ska blogga mer om i bloggen'' skulle jag vara jätte tacksam om ni klickade i vad ni ville läsa om i min blogg!

det slutar på Torsdag så ni har 5 dagar på er, jag gjorde denhär frågan föratt veta vad ni vill läsa om i min blogg, så den blir rolig för både er och mig. Det ska vara ett ''nöje'' att läsa min blogg tycker jag och man ska vilja läsa mer och mer hela tin.

Det tänker jag på när jag läser andras bloggar, man ska tycka att det första inlägget man läse på nåns blogg ska vara ''lockande'' dvs. man vill läsa mer hela tin för det är spännande eller sånt man tycker om.
Och så ska det vara mycket bilder och inte bara text, bloggen upplevs som ''tråkig'' om man bara ser massa text. men ser man bilder också så ser den mer ''lockande ut''

tänk på det,   ne nu ska jag gå och fika:D


Inga kommentarer: