maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

tisdag 23 november 2010

god eftermiddag! eller säger man kanske kväll?

Ja iallfall, nu är jag hemma från skolan och tåget..
Sorry att jag inte bloggade igår med har ett matte prov imon [onsdag] så jag satt och pluggade hela kvällen igår! Men nu kan jag blogga lite iallafall.

Men men...

Idag kom jag hem lite senare för tåget strulade nu när det snöar så mycket, det är ju påväg ett snöoväder nere ifrån skåne upp hit nu....

Gud vad det blåser nu så hoppas inte att snön och blåsten fäller nått träd eller gör så att signaler ifrån mastarna inte kan komma fram för då kommer mitt internet slå av... har en sånhär usb sticka som tar signaler ifrån mastarna..

Jag pratade med Rebecca idag (en tjej i klassen) som skulle åka tåg hem igår och hennes tåg vart försenat sen var det försenat igen och igen sen när det gåttt en timme ungefär så sa dom att det var instället, så hon fick åka med tåget som kom vid 17:52 sen , istället för hennes tåg som skulle ha gått 15:52 ...
tycket synd om henne.....

Ne nu ska jag måla naglarna:D



// Lina

bjuder på två bilder från fjällen i vintras:



haha jag sitter i en lila pulka ....









Inga kommentarer: